Erositako azken zapatilak nola aukeratu zenituen? Zeintzuk izan ziren erabilitako kriterioak? Norekin joan zinen zapatilak erostera? Pertsona horrek aholkua eman zuzun? Azkenean lehen pentsatuta zeneukan zapatilak erosi zenituen? Nola lortu zenuen?
Nahi zenituen zapatilak erosten ez bazizkizuten nola sentitzen zara? Zergatik?
Konturatu zara produktu bat erostean beti publizitatearen eraginenpean gaudela? Publizitatea oso inportantea da pertsonen erabakiak mugatzeko, horregatik entrepesek diru kopuru handiak gastatzen dituzte gu beren produktuen kuatitate miragarriaz konbentzitzeko, nahiz eta produktuak beti ez dira hain beharrezkoak, hain onak, hain politak edo hain merkeak.
Publizitatearen munduari buruz informazio gehiago edukitzeko hurrengo bideoak ikusi:
CONSUME HASTA MORIR 1
CONSUME HASTA MORIR 2
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario